האלוף במיל' יעקב עמידרור: "נשמעים דברים חסרי אחריות"

    אסתי פלד No Comments on האלוף במיל' יעקב עמידרור: "נשמעים דברים חסרי אחריות"

    האלוף במיל' יעקב עמידרור לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "צה"ל ושב"כ פועלים בכל לילה בשטח ומבצעים מעצרים ואוספים כל נשק. אין טעם להיכנס סתם לשטח כשאין מודיעין. העניין הוא לאסוף מודיעין יותר טוב" | האזינו

    צילום: Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף במיל' וראש המל"ל לשעבר, יעקב עמידרור התראיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לאירועים הביטחוניים ולמצב בארץ. "הפגישות בירדן עסקו בנושא מאוד קונקרטי איך עוברים את הרמדאן בשקט. אין שם אף אחד שיכול להשפיע על הטרור. צה"ל ושב"כ פועלים בכל לילה בשטח ומבצעים מעצרים ואוספים כל נשק".

    "לפעמים הם נכנסים לאור יום וזה מסתיים במחבלים הרוגים ופצועים. אין טעם להיכנס סתם לשטח כשאין מודיעין. העניין הוא לאסוף מודיעין יותר טוב" הסביר עמידרור.

    בהתייחס למצב בארץ עקב הרפורמה במערכת המשפט אמר: "נשמעים דברים חסרי אחריות בשיח הישראלי, זה יכול להביא למשבר שיהיה קשה לאחו אותו אחר כך. היו לנו זמנים קשים. באוסלו וההתנתקות היו זמנים קשים והימין לא שבר את הכלים, מקווה שהשמאל יהיה מספיק אחראי לא לשבור את הכלים".

    "אני חושב שעם ישראל מספיק חכם לתת את המשקל הראוי לקריאות חסרי אחריות ולא משנה ממי הן באות. יש דבר אחד שצריך להשאיר מחוץ למאבק, את השירות הצבאי, אני מקווה שלא תהיה היענות לקריאות שנשמעות".

    האזינו:

     



    0 תגובות